ایلیا طلاایلیا طلا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

*ایلیا *جوجه طلاییه من

هفته12....سونوی غربالگری...

1392/10/18 17:49
نویسنده : مامان مرجان
505 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتم سونو غربالگری...

طبق معمول نگران و مشوش....کلی نذر و نیاز کردم که سالم و سلامت باشی و مشکلی نباشه....وقتی خوابیدم دلهره داشتم...دکتر تیمورزاده مثل همیشه اروم بود وچشم به صفحه مانیتور دوخته بود....

کلافه شدم گفتم دکتر چیزی شده؟من که دق کردم....خندید و گفت:نه دارم بررسیش میکنم...مانیتورو برگردوند همه اعضای بدن نازتو نشونم دادمحبت

مردم برات عزیزم....اونجا اولین بار بود که وقتی پشتتو کردی تونستم حرکتتو حس کنم...ضعف کردم برات....نیم رخت مثل بابا مجید بود...کپی برابر اصلزبانخیالمو راحت کرد که همه جات سالم و سلامته..قربونه اون مماخت بشم که تو عکست انقد گندسخندونک

خداکنه اومدی بیرون کوچمولو باشه...البته بیشتر برام سلامتیت مهمه اما خب دوست دارم قیافت مخلوط منو بابایی باشه پسملم....

اینم عکسایی که اون روز دکتر ازت انداخت تا مامان یه عمر با دیدنش خدارو شکر کنه و قربون صدقت بره....

دوست دارم
بوس

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان مژگان
10 خرداد 93 14:42
قربون قیافت. خدا کنه عین بابا مجیدت پسر خوبی باشی مامانتو اذیت نکنی
کودک ايراني
13 خرداد 93 18:40
با سلام! وبلاگ کودک ايراني راه اندازي شد! از شما دعوت ميشود در نظرسنجي وبلاگ شرکت کنيد و بگوييد که ميخواهيد در اين وبلاگ درباره کدام يک از موضوعات مربوط به کودکان مقاله قرار داده شود؟ نظر خود را فقط از طريق درج نظر در وبلاگ اعلام فرماييد. از بين کساني که نظر درج ميکنند ، به قيد قرعه به سه نفر کارت شارژ تلفن همراه هديه داده ميشود! قرعه کشي جمعه 16 خرداد ساعت 20 انجام شده و نتيجه آن به اطلاع همه ميرسد. منتظر نظرات خوب شما هستيم! با تشکر! -------
ساعت نیک
5 تیر 96 10:26
وقت شناسی را با کمک ما به کودکان بیاموزید.