ایلیا طلاایلیا طلا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

*ایلیا *جوجه طلاییه من

14 ماهگی ایلیا ....جوجو کوشولو

1394/6/18 13:46
نویسنده : مامان مرجان
575 بازدید
اشتراک گذاری

                                   

سلام عزیز دلم.....

روزها گذشت و شما بزرگ وبزرگتر شدی و الان وارد ماه 14 شدی.....

واسه خودت آقایی شدی پسره قشنگم...

از کارها و شیطونیات بگم که هزار ماشاله دیوار راست و میری بالا...انقدر فهمیده ای که کاملا درک میکنی چی ازت میخوان...اما متاسفانه خیلی دوست داری همه رو اذیت کنی و حرف گوش نمیدی...مثلا اگر دست به چیزی نباید بزنی با یه لبخند ملیح تو چشمامون زل میزنی و کاره خودتو میکنی..البته من میزارم پتای کنجکاویت اما در کل خیلی به همه چی دست میزنی..

چندتا کلمه میگی مثل بابا،ماما،دد،جوجو،پیسی،دس دس،نانای،هیس،و.....

بای بای و بوس فرستادن و ناز کردن والبته متاسفانه زدن و کامل انجام میدی...اگر کسی به شوخی گازت بگیره حتما یا گازش میگیری یا میزنیش...

از دندونت بگم 6تاش درومده وحسابی موش شدی واسه خودت....

الانم دوهفته هست که مریض شدی متاسفانه و ویروس گرفتی....

منم البته از شما گرفتم و باهم یه دوهفته ای هست افتادیم....

خیلی لاغر شدی و وزن کم کردی...بردمت پیش دکترت که شکر خدا با داروهایی که بهت دادو شربت اشتها الان دوروزه بهتر شدی عشقم

خیلی دعاش میکنم داشتم دق میکردم از قصه...دوهفته بود که لب به هیچی نمیزدی...

                   

یه خبرم دارم برات اینکه داریم جابه جا میشیم...

اگه خدا بخواد میریم کرج و یه مدت اونجا میمونیم تا خدا کمک کنه و به امید خودش کار بابایی یه خورده بیفته رو غلتک...

من خیلی برام سخته از تهران برم اما چاره ای نیست و دوست دارم باباجون یه کم آرامش داشته باشه و بتونیم کمکش کنیم...

خونه اونجاییمون از اینجا بزرگتره و بهتر ایشاله که بتونیم چندسال بشینیم و یه خونه خوب بخریم....چشمک

راستی اون هفته که بردمت دکتر قدو وزنت از این قرار بود...

قدت:79

وزنتم :10غمگین

متاسفانه هیچ پیشرفتی تو وزن نداری اما شکر خدا قدت خوبه...

اینم چندتا عکست

اینم عکس 6تا دندون خوشدلت

دوست دارم عشق کوچولوم

 

پسندها (3)

نظرات (0)