ایلیا طلاایلیا طلا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

*ایلیا *جوجه طلاییه من

شیرین شدنه جوجه طلایی در 70روزگی

1393/7/9 13:56
نویسنده : مامان مرجان
472 بازدید
اشتراک گذاری

الان 75روزته عزیزم...به قدری شیرین وبانمک شدی که دائم در حاله چشم خوردنی و پدرمنو درآوردی بس که برات تخم مرغ شکستم و اسفند دودیدم...زبان

الان کلی سرو صدا میکنی و جیغ جیغو شدی..همش میخوای یکیو گیر بیاری و مخشو بخوری از بس آغون پاغون میگی...منم با دهنم یه آهنگی برات میزدم که جنابعالی ظبط کردیشو برام اجرا میکنی..

وقتی اوج میگیری قیافت دیدنیه عشقم...امروز عمه مژگانت زنگ زده بود از 1ماهگی ندیدت...دلش برات پر میزنه....منم دلم براشون تنگ شده مخصوصا مبینا تپلی....

2شنبه هم عروسیه خاله کوشولوته...سمیه.توهم که کچلی و با اون نور افکنت همه جارو براش روشن میکنی مگه نه مامانخندونک

اینم عکسای این چند وقته شما

وای میمیرم واسه این عکست

اینم که نگو جوکه سالهخندونک

دوسسسسسسسسسسسسسست دارم نفس

پسندها (2)

نظرات (12)

مامی فاطمه
11 مهر 93 13:05
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانما امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مامان حسین کوچولو
11 مهر 93 17:01
سلام وای پسرتون چه قدر شبیه کوچولوییای پسر منه. ماشالا ناز و خوردنی این پست وبلاگ منو ببینین http://hoseinjoon.niniweblog.com/post3.php رمزش 1213q12
مامان مرجان
پاسخ
ممنون عزیزم...آره عکساشو دیدم ماشاله نازه..الان رنگه چشماش تیره شده؟احساس کردم فرق کرده چشماش...
خاله مهديه
14 مهر 93 20:18
الهی ...این ایلیای شمام ماشالا یه گلوله نمکه ها!! بزرگ بشی الهی خاله جون ..رنگ چشماش به کی رفته ؟؟
مامان مرجان
پاسخ
ممنون عزیزم...رنگه چشماش و از ارزوی مامانش (دریا)گرفته...من عاشق دریام و رنگ چشمه ایلیا هم آبیه و بعضی وقتها طوسی رنگ میشه مثل وقتی که طوفانیه...چشم من عسلی و پدرش هم سبز رنگه..
مامان حسین کوچولو
15 مهر 93 16:14
عزیزم نظر قبلی که براتون گذاشتم رمز مطلبو ممکنه پاک کنید؟!!!!باشه عزیزم چرا نگرانی؟؟؟؟؟اومدم دیدم وبلاگتونو....قشنگ بود.ممنون خانومی
مامان حسین کوچولو
15 مهر 93 16:16
آره رنگ چشماش خیلی باز بودن ولی الان دیگه تیره شدن اطرافیانم چشم رنگی زیاد داریم باباشم چشمش سبزه ولی رنگش عوض شد
مامان مرجان
پاسخ
خلاصه با هر رنگه چشمی نازه...خدا تنشو سالم نگه داره واستون
نرگس پاییزی
21 مهر 93 17:44
بخورمش این جیگرو من....دلم براش یه ذره شده. ماشالله هزار ماشالله....چشمم کف پاش.... هر روز داره خوشگلتر میشه.
مامان مرجان
پاسخ
ممنون عزیز دلم....دختله مهلبوووووووووون
نرگس پاییزی
30 مهر 93 15:16
وایییییییی جیگرشو ....هزار ماشالله.قربونت برم خاله جون ..دلم برات یه قده شده
نرگس پاییزی
30 مهر 93 15:17
ببخشید فک کردم نیومده دوباره دادم
مامان فاطمه
7 آبان 93 20:20
سلام مامان ایلیا در مورد وزن کم ایلیا جون تو هفته ی 36 بارداریت سوالی داشتم. منم الان 36 هفته و 3 روزه که باردارم و دیروز که سونو دادم گفت وزن ی نیتت 2440 هست و به نظرم خیلی کم اومد. من سزارینی هستم و اخر 38 هفته یعنی 18 همین ماه ان شالله نی نیم به دنیا میاد. الان نگران وزنشم. و اینکه اون هم زردی بگیره و بستری بشه . ایلیا جون آخر هفته 38 چقدر شده بود؟ بعد از تولد خوب وزن گرفت ماشالله؟ آیا بیقراری هم می کنه و بدخوابه یا شیطون اما خوش خلق و خنده رو. لطفا بیا وبلاگ دخترم و جواب سوالای منو بده آخه خیلی نگرانم. ممنوووووووووووووونم
مامان اعظم
12 آبان 93 10:24
باز محرم رسید، ماه عزای حسین سینه‌ی ما می‌شود، کرب و بلای حسین کاش که ترکم شود غفلت و جرم و گناه تا که بگیرم صفا، من ز صفای حسین التماس دعا
مامان مرجان
پاسخ
عزاداریتون مقبوله حق....التماس دعا
مامان مژگان
13 آبان 93 23:21
الهی خالت قربونت بره عشقم چشاتو قربون دلم برات یه ذره شده خاله دیروز دیدمتا!!!!
مامان مرجان
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم....مسی
مامان الی...
31 فروردین 94 15:46
سلام. مامان ایلیا. ماشاالله چه نی نی نازی دارید. وبلاگ تونم خیلی بامزه و دوست داشتنیه. به وبلاگ منم سر بزنید. خوشحال می شم.