ایلیا طلاایلیا طلا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

*ایلیا *جوجه طلاییه من

2ماهگیه ایلیا طلا وکچل شدن...

1393/6/26 3:33
نویسنده : مامان مرجان
470 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه قشنگم...امروز ماهگرده تولده شما بود...2ماهه پیش خدا یه همچین روزی تورو بمن داد فرشته کوشولومبوس

الن چند روی میشه که کچلت کردم...تا الان منتظر بودم خاله نرگس ازت عکسای خوشمل بندازه بعد برات بزنم موهای خوشرنگتو....

وقتی میخواستم موهاتو بزنم از خواب بیدارشدی و فکر نمیکردم از صدای ماشین(موزر)انقدر خوشت بیاد...قشنگ نشستی رو پام تا مامان موهاتو از ته بزنه و کشلت کنه...تازه مامان موهاتو نگه داشته واسه روزی که دسته خانومه خوشگلتو بگیری و بری...اونوقت مامانت با اون یادگاریهاش حال کنه...

اینم عکسته که شکله کیوی شدیقه قههقربونه فیگور گرفتنت مامانی


اینم عکسای دیگه که همش ماله 2ماهگیته عزیزم

حمومه 2 ماهگیه جوجه طلاییم

مامانی امروز بردمت واکسنتو زدم...اونجارو گذاشتی رو سرت که بماند تا 6صبح هم نخوابیدی و جیغ و داد و....پدرمو درآوردی بزغالهخسته

در ضمن وزن و قدت هم شکر خدا عالی بود...وزنت شده بود 6 کیلو تمام و قدت هم 59.دوره سرت هم 40...خانومه که خیلی راضی بود...راستی عاشقت شده بودن و نمیدادن بیارمت..آخرسر گفتم ببرم واکسنشو بزنم میارم...بعدش باهم در رفتیم خخخخقه قهه

اینم عکس همون موقع هست که از اونجا اومدیم و شمارو نمیشه با یه من عسل خورد

راستی اینم عکسه دوستت طه جونه که من با مامانش بدجور دوستم....بوسواسه طه جونی که خیلی هم شکله توئه...

اینم عسکه بابا مجید جونته...ببین چقدر خوشمل بوده مامان...

خب دیگه عسیسم الان رو پام خوابیدی و داری غرغرمیکنی...تا جیغت نرفته هوا تموم کنم نوشتن و........

دوست دارم...میدونی که؟؟؟؟؟؟؟؟؟بوس

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان و بابا
28 شهریور 93 10:02
می خوام یه غنچه باشم میون باغچه باشم برگامو هی وابکنم،ببندم، وقتی که آفتاب می تابه بخندم برم به مهمونی شاپرک ها، قصه بگم برای کفشدوزک ها غنچه اسیر خاکه ، منتظرآفتابه وقتی که تشنه باشه،توآرزوی آبه تقديم به دوست خوبم تو آبي و من غنچه منتظرتما بيا بهم سربزن
مامان حديث
30 شهریور 93 23:24
واااااااااااااااااااااااااي تو چقد خوردني هستي خوشمل كوچولو
مامان مرجان
پاسخ
خاله مثله اینکه خیلی کیوی دوست داریااااااااااا حالا با پوست میخوریش یامیبریش؟؟؟؟؟؟
خاله مهديه
3 مهر 93 10:00
وای خدا موهای این بچه کو؟؟ الهی چقدر با نمک شده شکل عروسکا شده ...از طرف من ببوسش
مامان مرجان
پاسخ
موهاشو باد برد مادر...حسن کچل شده پسملممممممممم ممنون عزیزم
سمیرا
17 تیر 95 2:26
ای جونم عزیزم چه مامانی داری خودش کچلت کرده عین من که پسرمو باماشین موذر شوهرم کچل کردم
مامان مرجان
پاسخ
بله عزیزم من خودم کشلش کردم البته کلی اعتراض در پی داشت ولی خودم راضی بودم....