ایلیا طلاایلیا طلا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

*ایلیا *جوجه طلاییه من

شب 19ماهه رمضان و درد.......

1393/4/26 5:34
نویسنده : مامان مرجان
414 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم...مامانت داره از درد میمیره....از ساعت3درد اومده سراغم تا الان که 5:30 شده هوا داره روشن میشه..تحمل کردم تا 1ساعت دیگه با بابا برم بیمارستان...خیلی درد دارم..نفسم بالا نمیاد گفتم بیام باهات خرف بزنم شاید دردو کمتر حس کنم..

اگر خدا بخواد امروز زمینی میشی فرشته مهربونه من....از خدا خواستم تو سالم و سلامت باشی...برای مامانی دعا کن بتونم این دردو تحمل کنمگریه

وقتی به بودن و داشتنه تو فکر میکنم اروم میشم...پسرم همه زندگیمو میدم فقط تو خوب باشی.....دیگه نمیتونم....................

دوست دارم..بوس

پسندها (1)

نظرات (1)

فایضه مامانه عسل
2 دی 93 16:45
سلام خوبین ؟ مامان ایلیا جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش..... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون.... تورو خدا یادتون نره